Europeiska unionen? Gemenskapen? EEC? Stål?

Sitter och pluggar samhällskunskap in i det sista.
Kan inte Sverige bara gå ur det där så jag slipper skriva det nedrans provet?


Iallafall, några v instuderingsfrågorna hittade jag inget svar på.
Så jag ringde till EU-informationen (heheh det var ett gratisnummer så jag kunde inte låta bli) men tro på fan att det inte var öppet nu.



Jäkla skit då. Vad göra?
-Vara sjuk imorgon?
-Dra en gammal bortförklaring om hunden som käkade sönder pennan så jag kunde inte skriva någonting (Oklart varför jag skulle behöva skriva??)
-Gå till provet imorgon och göra mitt bästa?
-Hämta en snara och testa fallhöjden i trappen?

Eventuellt kan ni stryka det där sista. Ingenting är klart än.
Aja back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0